هوشمند سازی ساختمان isparo

اخبار و مقالات آکادمی زبان سفیر گیلان
وبلاگ سفیر در این بخش میتوانید وبلاگ سفیر را دنبال کنید

نکات کلیدی و مهم در یادگیری و حفظ کردن لغات به زبان انگلیسی

نکات کلیدی و مهم در یادگیری و حفظ کردن لغات به زبان انگلیسی
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

یکی از مشکلاتی که اکثر زبان آموزان با آن دست به گریبان هستند حفظ کردن لغات به زبان انگلیسی است. اکثر زبان آموزان بر این باورند که هر قدر کلمات را می خوانند و سعی در حفظ کردن آنها دارند باز هم زمانی که می خواهند از آن کلمه در جملات خود استفاده کنند دچار مشکل می شوند و لغات از ذهنشان خارج می شود. برای این منظور بیان چند نکته کلیدی در حفظ کردن لغات به زبان انگلیسی ضروری است.

در ابتدا و برای شروع باید به دو نکته مهم توجه کرد:

کلمات باید در معرض تماس باشند. این به این معناست که باید با لغت تماس طبیعی داشت؛ یعنی بهتر است که آنرا در یک فیلم دید و مفهوم انرا فهمید.

کلمات را درقالبهای متفاوت باید دید و خواند. این به این معناست که باید در جملات متفاوت  کاربرد آن ها را دید. برای مثال خواندن داستان های کوتاه به زبان انگلیسی روش مناسبی برای یادگیری لغات می باشد.

نکته اول: به صورت پیوسته به مطالعه لغات بپردازید. برای مثال زمانی را هر روز برای مطالعه لغات اختصاص دهید. مطالعه را ادامه دهید تا زمانی که به تایم استراحت برسید.

نکته دوم: مکان مناسبی را برای مطالعه انتخاب کنید. یک اتاق تمیز، آرام و با نور مناسب بهترین جا برای مطالعه می باشد.

نکته سوم: در زمانی که به کارهای روزانه خود مشغول هستید به کلماتی که مطالعه کردید فکر کنید. اینکار را در هر زمانی می توانید انجام دهید، برای مثال: رانندگی، پیاده روی و...

نکته چهارم: کمک بگیرید. هیچ وقت از اینکه بخواهید از دوستان یا کسانی که در مورد موضوعی بهتر میدانند کمک بگیرید نهراسید.

نکته پنجم: بعد از اینکه تمام کاراهایی که گفته شد را انجام دادید، حال زمان آن است که خودی نشان دهید. یک فیلم انتخاب کنید و به تماشای آن بپردازید.

بهتر این است که مراحل یادگیری را با یک برنامه ریزی متداول انجام دهید به نوعی که برای شما خسته کننده و کسالت بار نباشد. اگر به صورت مستمر به یادگیری بپردازید حتماً نتیجه مطلوب را خواهید گرفت.

 

Source: https://www.en45.com/enarticles/post/454/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%AD%D9%81%D8%B8-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%84%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D8%A8