هوشمند سازی ساختمان isparo

ielts

دوره های آموزشی ielts

توضیح دوره

آزمون آیلتس (International English Language Testing System) معتبرترین آزمون بین المللی زبان انگلیسی برای مهاجرت ، کار و تحصیلات دانشگاهی در کشورهای انگلیسی زبان است. این آزمون همه مهارت های انگلیسی (خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن ) را ارزیابی می کند و به گونه ای طراحی شده است که منعکس کننده کاربرد روزمره زبان در تحصیل ،کار و زندگی باشد. یکی از ویژگی های بارز این آزمون بخش شفاهی است که به صورت مصاحبه ای رو در رو با ممتحن بین المللی انجام می شود.



معرفی دوره های IELTS سفیر

هدف اصلی دوره های IELTS آشنایی و آماده سازی هر چه بیشتر و دقیق تر متقاضیان شرکت در آزمون مربوطه در در بازه زمانی کوتاه می باشد، به طوریکه هر متقاضی با هر دانش و توانش زبانی بتواند طی مدتی معین خود را به نمره مورد نظر برساند. مخاطبین دوره های IELTS عمدتا” متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از ایران، مهاجرت کنندگان به کشورهای انگلیسی زبان ، داوطلبان شرکت در آزمون دکترای داخل کشور و متخصصان رشته های مختلف که قصد دارند در دوره های تخصصی بین المللی در خارج از ایران شرکت کنند، می باشند.


دوره های آیلتس در موسسه سفیر در سه بخش Post- IELTS , IELTS , Pre-IELTS برگزار می گردد. دوره های Pre-IELTS در 3 مقطع که شامل مقطع مبتدی (3 ترم)، مقطع پیش میانی (3 ترم) و مقطع فوق میانی (3 ترم) و در مجموع 9 ترم 20 جلسه ای برگزار می شوند. دوره های Post- IELTS Workshops شامل 4 دوره 10 جلسه ای با تمرکز بر یک مهارت زبانی (Listening, Reading, Speaking and Writing) به صورت مستقل و در جهت آمادگی برای آزمون مربوطه هستند.



Pre-IELTS

این بخش مخصوص کسانی است که نیازمند شرکت در آزمون IELTS می باشند ولی به علت ضعف زبانی هنوز نمی توانند در کلاس های آمادگی IELTS شرکت نمایند. این دسته از زبان آموزان پس از انجام تعیین سطح ویژه در یکی از ترم های بخش Pre- IELTS قرار می گیرند. این بخش علاوه بر تقویت توانش و مهارت های زبانی، به صورت ضمنی و پیوسته زبان آموزان را با آزمون و نوع زبان مورد نیاز برای موفقیت در آزمون نیز آشنا میکند، و در واقع دارای اهداف دو گانه می باشد.


در این بخش سری کتاب های بسیار کار آمد و شناخته شده New Headway Plus ، در کنار کتاب های Oxford practice grammar و Headway Academic Skills استفاده می گردد. بعد از اتمام دوره زبان آموزان در آزمون آزمایشی آیلتس شرکت می نمایند و بر اساس نمره کسب شده در کلاس های Bridging , Developing , Expanding به طی ادامه ی مسیر یادگیری خود می پردازند .





IELTS

این دوره شامل سه سطح Bridging , Developing , Expanding بوده که زبان آموزان آیلتس با توجه به نمره کسب شده در امتحان پروماک در یکی از این سطوح به ادامه یادگیری می پردازند.



Bridging

زبان آموزانی که موفق به کسب نمره ی 4 در آزمون ماک شده باشند قادر خواهند بود که از این سطح به ادامه ی یادگیری مشغول شوند ، در این سطح زبانی کتب Oxford Practice Grammar Intermediate , Focus on Vocabulary 1 تدریس می گردند .



Developing

در این سطح زبان آموزان آیلتس که موفق به کسب نمره ی 5 در آزمون ماک شده اند قادر به ثبت نام خواهند بود در این سطح کتب Complete IELTS , Grammar For IELTS , Focus on Vocabulary 2 مورد استفاده قرار خواهند گرفت .



Expanding

زبان آموزانی که در امتحان ماک آیلتس موفق به نمره 6 شده باشند می توانند از این سطح به ادامه یادگیری زبان بپردازند در این دوره کتب Complete IELTS مورد استفاده قرار خواهد گرفت .





Post IELTS

این بخش مخصوص کسانی است که توانایی زبانی شان نزدیک به سطح مورد نظر در آزمون می باشد و نیاز دارند تا در کنار ارتقاء توانش های زبانی، بیشتر با فرم، محتوا و انواع سوالات آزمون آشنا گردیده و مهارت های چهارگانه زبانی خود را با گرایش آزمون تقویت نمایند.

در این دوره ها، مجموع کتب تست آیلتس به همراه کتاب های مختلف آمادگی آزمون آیلتس بر اساس نیاز زبان آموزان توسط اساتید انتخاب و تدریس می شوند. متقاضیان می توانند، بر حسب نیاز و یا توصیه کارشناسان آموزشی، دوره ها را به صورت متوالی و یا موازی طی نمایند.